Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Bérkalkulátor


 
Fő oldal

logó

 
Magyaroknak kötelező megnézni!

szólj hozzá: Magyaroknak kötelező megnézni!
 
Belföldi hírek

nagy MO 

 
Külföldi hírek

földgömb 

 
EndGame

EndGame

A Köztársaság Bukása

A világ leigázásának

forgatókönyve

A Világkormány bemutatkozik

 
Időjárás

Időkép

 
Küszöbön a III. világháború

háború

 
Mond el a véleményed
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Fórumok
 
Chemtrail

 

Miről van szó?
Na hány csíkot tetszik látni? Dunaszerdahely mellett,

Ezen irományban megpróbálom nagyjából Hány csíkot látnikoherens egésszé fércelni az általam az internetről begyűjtött anyagot egy manapság nagyonis aktuális jelenségről, az ún. "chemtrail"-ekről. Megállapodott magyar fordítása még nincs a jelenségnek, de "vegyi csík"-nak vagy sávnak lehetne fordítani - az egyszerűség kedvéért maradok a nemzetközi "chemtrail"-nél. Ezek azok a repülők által húzott többnyire fehér, felhőszerű csíkok az égen, amiket mindannyian látunk – ill. láthatnánk, ha nem lehorgasztott fejjel járnánk.

Itt most csak gyors áttekintést akarok írni, irományom végén megadom a fontosabb információ-források internetes címét, egyrészt mert így tisztességes (az idegen tollak meg a satöbbi) másrészt az érdeklődők további információkat találhatnak. A fotók nem kis része sajnos saját, szóval nem egy absztrakt problémát dokumentálnak, ami egy messzi országban zajlik túl az Óperencián, hanem itt és most folyik az én, a családom és a barátaim feje fölött. Amennyire tudtam, megpróbáltam kiemelt figyelmet fordítani a Kárpát-medencére, de bárkitől szívesen veszek bármilyen új infót, mert ezen a téren a legnagyobb a tényanyag-hiány.
 
 
Csíkok a fejem felett

Csíkok itthon, a fejem fölött, 2009 októberében

Csíkok a fejem felett

  • nyári kánikulában vagy fagyos téli éjjelen ugyanúgy húzzák a csíkjaikat – tehát a hőmérséklet sem játszhat túl nagy szerepet
Kondenz csík

Én személy szerint kb. 1,5 éve figyeltem fel ezekre a csíkokra, pedig a "project" már akkor is jópár éve folyt (ld. később). Addig valószínűleg én is kondenzcsíknak tartottam őket, ezért mindjárt a legelején tisztázni kell, hogy minden, a chemtrail-ekkel komolyabban foglalkozó forrás azzal kezdi a téma tárgyalását, hogy a vegyi csík NEM kondenzcsík! Ezt azért is kell mindjárt az elején tisztázni, mert egyrészt még azoknak az embereknek, akik egyáltalán felfigyeltek a csíkokra, nagy része is elintézi az ügyet egy legyintéssel (mint én is sokáig), hiszen biztos csak kondenzcsíkról van szó, másrészt pedig a „hivatalos” ellenpropagandának is ez az egyik kedvenc érve (l. a NASA kondenzcsíkoknak szentelt oldalát LINK: vagy akár az angol WikiPédia „contrail” oldalát LINK:

Kondenzcsík és vegyi csík egyszerre: a kondenzcsík a fotó közepén az a rövid – az összes többi többé vagy kevésbé szétterült vegyi csík...

Tehát mi a népiesen „kondenzcsík”-nak nevezett jelenség lényege? Röviden: a repülő "kipufogógázai" fő összetevői a vízpára és a széndioxid, ami mellett kis mennyiségben nitrogén- és kén-oxidok, szénmonoxid fordul elő. Ez a – természetesen forró – keverék kikerülve a (a NASA definíciója alapján) -40-42°C körüli hőmérsékletű és cca. 71%-os páratartalmú levegőbe azonnal jégkristályokká alakul, amelyek kristályosodási centruma általában valamilyen apró piszokszemcse (gyakran a már említett kén-oxidok), és a környező levegő páratartalma kivizelezéskicsapódván rajta, gyorsan nő. Ez európai (még pontosabban olasz – forrás TE) körülmények között nagyjából 8000 m-es repülési magasság fölött kezdődik. Mihelyst a feltételek megszűnnek, a jégkristályok visszaalakulnak vízpárává, vagyis a csík eltűnik – az esetek többségében 10-30 másodperc, de legkésőbb is pár percen belül.

Éles szakadás egy csíkban – tán csak nem a fizikai körülmények változnak ily hirtelen?

Ezzel szemben a vegyi csík:

  • sokszor órákig megmarad és nemhogy nem oszlik el, de szétterül (ezáltal persze „elvékonyodik”, de azért nagyonis ott marad; ez különösen a lemenő Nap ferde megvilágításában látszik jól, lásd pl. a kezdő fotót)
  • mivel rendszerint (bár nem mindig) ha már vannak, akkor sok van belőlük, gyakran összefolyik sok csík, összefüggő fátyolszerű ál-felhőzetet hozva létre
  • a repülők szabad szemmel is jól láthatóak, vagyis nem repülnek túlságosan magasan
Ha mindehhez hozzátesszük, hogy a jelenség tömegesen csupán kb. tíz éve ismert és már a kezdetektől fogva megugrottak az érintett területeken – sokszor többszörösükre – a légzőszervi megbetegedések, akkor indokolt, hogy a jelenséget ember által előidézettnek tartsuk, amelynek már csak a látható hatásai is rosszak – de az egyelőre még láthatatlan hatásai valszínűleg még durvábbak lesznek. Ezeket kívánom ebben az írásban összefoglalni, alátámasztva az azóta napvilágot látott legobjetívebb mérésekkel, megfigyelésekkel - majd végül elméletekkel, hogy vajon az ismert tényekből mi következik.
Jelen iromány a chemtrail-jelenség különböző aspektusain fut keresztül (a teljesség igénye nélkül), az egyes "fejezetek" ezért nem feltétlenül következnek egymásból logikusan, együtt adják ki a mondanivalót. És a végén mindenki maga döntheti el, hogy hisz-e vagy sem az egésznek.
A legfőbb, a szövegben is feltüntetett információ-forrásaim rövidítése: CC – Clifford Carnicom, WT – Will Thomas, TE – TankerEnemy (l. linkek LINK: a linkek oldalra)
 
@@@@@@@
Elismerték: léteznek a katonai célú mesterséges vegyi-felhők!
Nem mi látunk rémeket, mert azok vannak!
 
"Az amerikai haditengerèszet RFMP (Radio Frequency Mission Planner)programja,(ami ha jòl èrtem a katonai missziòkra vonatkozò frequencia tervezo program) RFMP annak a rendszernek a neve, ami magàba foglal egy informatikai csoportot. E rendszeren belul, egy alprogram a VRTPE, ami lehetovè teszi a harctèr hàromdimenziòs configuràlàsàt (megjelenìtèsèt). Az RFMP rendszer muholdaktòl fuggoen tolti fel a harctèrrol kèszìtett kèpeket, amit aztàn combinàl a foldon kèszìtett kèpekkel, ìgy kèpzi a hàromdimenziòs bemutatàst.


Az RFMP program megfeleloen csak vìzen mukodik, ès a tengerpartokhoz kozel, de nem mukodik jòl a szàrazfoldon, mert ahhoz, hogy a radarok optimàlisan mukodjenek bizonyos lègkori viszonyok szuksègesek.

A hadsereg megoldotta ezt a problèmàt, mègpedig ùgy, hogy bevetnek egy bizonyos szàmù kèmiai repulot, amelyek bàrium-sò keverèket permeteznek a lègkorbe, ìgy egy ràdiò frekvencia csatornàt tudnak kèpezni. Mindezzel egy RFMP/VTRPE radiohullàmok tovàbbìtàsàra alkalmas kornyezetet produkàlnak.
Ezt a technològiàt az US Navy màr hasznàlta Szaud-Aràbiàban ès Irakban."

Lehetsègesnek tunik, hogy a helikopterek, ad hoc berendezèsekkel felvesznek ès rogzitenek hàromdimenziòs kèpeket a teruletrol. Tèrkèpeket kèszìtenek teruletekrol, harci szimulàciò keretei kozott, egy jovobeli osszecsapàs esetère(?!)
Ezeket olyan helyeket kèszìtik, ahol elozoleg bàrium-sòt hintettek a lègkorbe...."
 
Az anyag forrása:
 
 
Hálás köszönet a postaimre.com munkatársainak a fordításért!
 
Ma reggel készítettem néhány fotót itt Győr környékén egy Kodak 3.1-es kicsi géppel. A 20 perc alatt, legalább 40 hófehér gép firkálta az eget, majd nagyon hamar be is fátyolosodott.
Szárnyak kilépő éle

A szárnyak kilépőéléből permetezett aerosol jól megkülönböztethető a hajtóművekből kiáramló égéstermékektől

 

 

A chemtrail-permetezés kivitelezése
 

 
A permetezés katonai és civil gépekkel is zajlik. A chemtrail-szórást nagy többségében az USAF (US Air Force - Amerikai Légirő) gépei végzik,
Időközben azonban kitudódott, hogy már a kezdetek (a '90-es évek vége) óta részt vesznek a szupertitkos akcióban civil társaságok gépei is, ennek a projectnek a fedőneve Cloverleaf (Lóhere). Ez nagy valószínűséggel összefügg a permetezendő anyaggal is, mivel a chemtrailek, mint majd látjuk, több, egymástól jellegükben elkülöníthető komponensből állnak.
 
 
 

Katonai repülők
 

A különböző, főleg Amerikában de egyre inkább Európában is működő ún. "skywatch" ("égfigyelő") hálózatok alapján a leggyakrabban használt katonai géptípusok:
KC 10_a extender
  • KC-10a Extender – a civil DC-10 módosított változata, tankoló- és teherszállító gép, elsődleges feladata a levegőbeni tankolás, de egyidőben 75 személyt és cca. 76 tonna anyagot is szállíthat max. 7040 km távolságra egy tankolással.

KC 135

  • KC-135 – egy másik, a Boeing 707-ből kialakított tankergép, a skywatch csoportok által leggyakrabban beazonosított géptípus.

KC 130 Hercules

  • C-130 Hercules – a Lockheed által gyártott tankergép, rengeteg altípusa van.

C17 Globemaster

  • C-17 Globemaster a Boeing által gyártott óriás szállítógép.
  • Alkalomadtán más géptípusok is részt vehetnek az akciókban, így pl. a szintén a Boeing 707módosításával keletkezett, az előző behemótokhoz képest szubtilisabban ható E-6 "Tacamo" ("Take Charge and Move Out") amelynek elsődleges feladata a nukleáris háború alatti biztonságos kommunikáció biztosítása gyakorlatilag minden ismert frekvencián és módon, vagy az ukrán gyártmányú, akár 120 tonna szállítására is képesek.
 E6 tacamo

Mint látható, szinte minden gép nagy kaliberű üzemanyag-tankoló vagy teherszállító típus - mindkét kategória jellemzője az óriási raktér v. tartály. Természetesen ezeken kívül másféle géptípusok is részt vehetnek az akciókban, bár az is elképzelhető, hogy nem minden tankergép alakítható át a kívánalmak szerint. A chemtrail-permetező katonai tankoló gépeknek vannak más fontos sajátosságaik is:


  • Gyakorlatilag hangtalanok - tekintve, hogy elég alacsonyan szállnak és milyen kaliberű gépekről van szó. Bár apróságnak tűnhet, de ez is nagyban hozzájárul a népesség apátiájához – így a gépek, bár észre lehet őket venni, nem zavarnak. Ha nem lennének hangtalanok, "jobb napokon" el lehet képzelni, amint 2-3 percenként elhúz fölöttünk egy JumboJet...
  • A gépek sajátossága, hogy hiányzik róluk bármiféle jelzés, teljesen fehérek (ill. ezüstösek), vagyis vizuálisan beazonosít-hatatlanok. A gépek törzsén ablakok sincsenek.
  • Katonai szinten kódolt rádióadás. Ez okozta amúgy a már röviden említett indiai és nigériai esetekben, hogy a helyi ország légiereje – mivel a gép korán kapcsolt át kódolt adásra, a hívásokra nem válaszolt, ill. csak titkosított adást tudtak róla fogni – leszállította őket.
  • Nagyon valószínű, hogy a gépeken ún. stealth technológiák is alkalmazva vannak, ezáltal a repülőtéri radarok a gépeket nem veszik észre.
  • A gépek sajátossága, hogy hiányzik róluk bármiféle jelzés, teljesen fehérek (ill. ezüstösek), vagyis vizuálisan beazonosít-hatatlanok. A gépek törzsén ablakok sincsenek.
  • Katonai szinten kódolt rádióadás. Ez okozta amúgy a már röviden említett indiai és nigériai esetekben, hogy a helyi ország légiereje – mivel a gép korán kapcsolt át kódolt adásra, a hívásokra nem válaszolt, ill. csak titkosított adást tudtak róla fogni – leszállította őket.
 

 
Civil repülők - Project Cloverleaf

 

A katonai gépeken kívül civil repülőtársaságok is be lettek vonva a chemtrail programba. Ez a nem teljesen önkéntes és természetesen szigorúan titkos együttműködés Project Cloverleaf (Lóhere) fedőnév alatt fut. A projektről a mai napig a célján, néhány résztvevőjén és pár egyéb apróságon kívül nem sokat lehet tudni, a kevés nyilatkozni merő személy szinte mind csak névtelenül mert beszélni, többüket már megfenyegették, lehallgatják stb.


 

A két legfontosabb anonim forrás egy civil légitársaság menedzsere és egy repülőtéri technikus. Az első elbeszélése szerint a Cloverleaf projekt 1998-ban indult és ő személy szerint néhány kollégájával együtt 1999-ben vett részt egy ezzel kapcsolatos eligazításon, amit egy ismeretlen kormányhivatal tagjai tartottak. Itt megtudták, hogy cégük egy titkos programban fog részt venni, amelynek során vegyi anyagokat fognak a levegőbe permetezni.

 

A civil gépekre azért van szükség, mert olyan nagy lélegzetű projektről van szó, amihez az amerikai légierő flottája nem elég, valamint, hogy a projekt azért titkos, hogy a klf. természetvédők ne kössenek bele. A kérdésre, hogy milyen anyagról is van szó, azt a választ kapták, hogy az titok, de higgyenek nekik: csakis a népesség javát szolgálja. A repülőtéri technikus egy meg nem nevezett légitársaság gépének javítása közben a repülőgép tervrajzain nem szereplő, annak rendszerétől – az elektromos tápkábelen kívül – független cső-, szelep- és tartályrendszerre bukkant, amelynek a kivezetése a szennyvíz-kimenet közelében, ám az mellett, tőle függetlenül volt (technikai részleteket ld. lejjebb). Kíváncsiságát sajnos észrevették és mondvacsinált érvekkel felmondtak neki, de még ez után is kapott figyelmeztetést, hogy véletlenül el ne szólja magát. A megfélemlítés még katonai körökben is elképesztő fokát Griffith is említi interjújában.

 

 
A permetezés technológiája

 

A chemtrailek, mint majd látjuk, több, egymástól jellegükben elkülöníthető komponensből állnak, ami meghatározza a légtérbe juttatásuknak módját is. Ez alapvetően kétféle lehet: vagy az üzemanyagba keverve vagy külön erre a célra kiépített high-tech csövecske-rendszeren.


1) Üzemanyag-adalékok
Mint azt több szabadalom is tárgyalja, a nagyon finom, pár mikronos ill. szubmikronális por a gép turbináit nem károsítja, ezért ennek a levegőbe juttatása úgy a legegyszerűbb, ha azt az üzemanyagba keverik. Ez valószínűleg igaz is az alumínium-porra, de a többi komponens a legnagyobb valószínűséggel már speciálisan kiképzett rendszeren van szétpermetezve.
A léptékeket elképzelhetjük, ha figyelembe vesszük, hogy egy KC-10-es óránként kb. 7800, a KC-135 Stratotanker 10000 liter üzemanyagot fogyaszt, mindehhez az utóbbi típus cca. 118000 (nem elírás: száztizennyolcezer...) liter vegyi anyagot vihet... (WT). Ha elfogadom a permetezés módjaként – legalább részben – az üzemanyagba való keverés módszerét és eltűnődök annak volumenén, az sem hangzik teljesen irreálisnak, hogy a jelenlegi „olaj-háborúk” legalábbis egyik oka nem a chemtrail-programhoz szükséges leírhatatlan mennyiségű üzemanyag biztosítása-e...
 
 

2) Csőrendszer, szórófejek

Több forrás állítja, hogy a permetezés egy erre speciálisan kiképzett tartály-, cső-, szelep- és fúvóka-rendszeren át folyik. Ezzel kapcsolatban is létezik jó pár szabadalom (l. Függelék). Természetesen a dolognak ez a része is szupertitkos, csak nagyon ritkán bukkannak elő megbízható adatok – elsősorban véletlenül elcsípett fotók – amelyek a szórás módszerét megvilágítanák. De jónéhány nyilvánosan publikált szabadalom is egyértelműen leír olyan technológiákat (pl. a U.S. Patent # 4412654 sz., „Laminar microjet atomizer and method of aerial spraying of liquids” című), amelyek kifejezett célja aeroszolok terítése.
A Cloverleaf-projekt egyik szemtanúja kapcsán említettem, hogy a repülőgép szennyvíz-elvezető rendszerével párhuzamosan van kiépítve egy nagyon finom saját rendszer, amelynek a kivezetései a szárnyvégeken vannak. Említettem már az Indiában és Nigériában leszállított repülőgépeket. Nos, úgy tűnik, hogy az USA minden pánikszerű és szinte hisztérikus tiltása ellenére mindkét országban kicsit mehűgnézték ezeket a gépeket és mindkét helyen kitudódtak információk a gépek különös „szennyvízrendszeréről”, amely 45000 kg (!!!) anyag tárolására volt alkalmas és amelyből technológiailag nagyon fejlett (“technologically sophisticated”) nano-csövecskék rendszere vezetett a szárnyak hátsó, ún. kilépőéléhez és a vízszintes vezérsíkokhoz. De más jellegű furcsa toldalékokról is készültek fotók, tehát többféle metodikát is alkalmaznak, valószínűleg az adott géptípus ill. annak átalakíthatósága és a permetezendő anyag függvényében.
 
Zuhanyrózsa
Szintén nem szokványos zuhanyrózsa-szerű porlasztószerkezet a géptest végén.
 
•	KC-10a Extender – a civil DC-10 módosított változata, tankoló- és teherszállító gép, elsődleges feladata a levegőbeni tankolás, de egyidőben 75 személyt és cca. 76 tonna anyagot is szállíthat max. 7040 km távolságra egy tankolással.
•	KC-135 – egy másik, a Boeing 707-ből kialakított tankergép, a skywatch csoportok által leggyakrabban beazonosított géptípus.
•	C-130 Hercules – a Lockheed által gyártott tankergép, rengeteg altípusa van.
•	C-17 Globemaster – a Boeing által gyártott óriás szállítógép.
 
E-6 Tacamo
E-6 Tacamo
AN-124
AN-124
A szárnyak kilépőéléből permetezett aerosol jól megkülönböztethető a hajtóművekből kiáramló égéstermékektől
A szárnyak kilépőéléből permetezett aerosol jól megkülönböztethető a hajtóművekből kiáramló égéstermékektől
Vitatható hitelességű fotó egy állítólagos chemtrail-gép belső teréről
Vitatható hitelességű fotó egy állítólagos chemtrail-gép belső teréről
Furcsa porlasztó-szerű szerkezet a szárny végére szerelve (Ted Twietmeyer) – külsőre elég jó egyezést mutat az USA-ban 3899144 sz. alatt bejegyzett szabadalomban leírt “Powder contrail generator”-ral
Furcsa porlasztó-szerű szerkezet a szárny végére szerelve (Ted Twietmeyer) – külsőre elég jó egyezést mutat az USA-ban 3899144 sz. alatt bejegyzett szabadalomban leírt “Powder contrail generator”-ral
 

 

Még nincs hozzászólás.
 
Most az idő
 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Látogatottság
Indulás: 2010-04-30
 
A meteorológiai hadviselésről

A HAARP elmélet

Repülőkröl radarkép

Repülőkről radarkép

 
Posta Imre oldala

Posta Imre

 
A 9/11-es valódi története

 
Korlátlanul magyar hírportál

Jobbik

Kuruc Info

 

Jövőnk info

 
Barikád.Hu

Barikád

 
Magyar keresztnevek kereső
Magyar Keresztnevek Tára kereső
Név: Névnap:
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.